Pregled
Naša politika vračila in vračil velja 30 dni. Če je od nakupa minilo 30 dni, vam ne moremo ponuditi celotnega vračila ali zamenjave.
Da bi bili upravičeni do vračila, mora biti vaš artikel nerabljen in v enakem stanju, kot ste ga prejeli. Prav tako mora biti v originalni embalaži.
Vrnitev ni mogoča za več vrst blaga. Pokvarljivega blaga, kot so hrana, rože, časopisi ali revije, ni mogoče vrniti. Prav tako ne sprejemamo izdelkov, ki so intimni ali higienski izdelki, nevarni materiali ali vnetljive tekočine ali plini.
Dodatni izdelki, ki jih ni mogoče vrniti:
- Darilne kartice
- Programska oprema za prenos
- Nekateri izdelki za zdravje in osebno nego
Za dokončanje vračila potrebujemo račun ali dokazilo o nakupu.
Prosimo, da nakupa ne pošiljate nazaj proizvajalcu.
Obstajajo določene situacije, ko se odobri le delno vračilo:
- Knjiga z očitnimi znaki uporabe
- CD, DVD, VHS kaseta, programska oprema, videoigra, kaseta ali vinilna plošča, ki je bila odprta.
Vsak artikel, ki ni v prvotnem stanju, je poškodovan ali mu manjkajo deli iz razlogov, ki niso posledica naše napake.
Vsak artikel, ki je vrnjen več kot 30 dni po dostavi.
Vračila
Ko prejmemo in pregledamo vašo vračilo, vam bomo poslali e-pošto z obvestilom, da smo prejeli vaš vrnjeni artikel. Obvestili vas bomo tudi o odobritvi ali zavrnitvi vašega vračila.
Če bo vaše vračilo odobreno, bo vaše vračilo obdelano in dobropis bo samodejno nakazan na vašo kreditno kartico ali prvotni način plačila v določenem številu dni.
Zamujena ali manjkajoča vračila
Če še niste prejeli vračila, najprej ponovno preverite svoj bančni račun.
Nato se obrnite na izdajatelja kreditne kartice; lahko traja nekaj časa, preden bo vaše vračilo uradno knjiženo.
Nato se obrnite na svojo banko. Pogosto je treba nekaj časa obdelati, preden se vračilo knjiži.
Če ste vse to storili in še vedno niste prejeli vračila, nas kontaktirajte na dejan@legionar.si.
Zamenjave
Izdelke zamenjamo le, če so okvarjeni ali poškodovani. Če jih želite zamenjati za enak izdelek, nam pošljite e-pošto na dejan@legionar.si.
Darila
Če je bil izdelek ob nakupu označen kot darilo in vam je bil poslan neposredno, boste prejeli darilni bon v vrednosti vašega vračila. Ko prejmemo vrnjeni izdelek, vam bomo po pošti poslali darilni bon.
Če izdelek ob nakupu ni bil označen kot darilo ali če je darovalec naročilo poslal sebi, da bi vam ga dal kasneje, bomo darilcu poslali vračilo kupnine in se bo obvestil o vaši vrnitvi.
Pošiljanje vračil
Če želite izdelek vrniti, ga pošljite po pošti na: Cesta na Brdo 85, 1000 Ljubljana.
Sami boste odgovorni za kritje stroškov pošiljanja za vračilo izdelka. Stroški pošiljanja se ne vračajo. Če prejmete vračilo kupnine, se bodo stroški povratne pošiljke odšteli od vašega vračila.
Čas, ki ga lahko traja, da zamenjani izdelek doseže vas, se lahko razlikuje glede na to, kje živite.
Če vračate dražje artikle, lahko razmislite o uporabi sledljive dostavne službe ali o nakupu zavarovanja pošiljke. Ne zagotavljamo, da bomo prejeli vaš vrnjeni artikel.
Potrebujete pomoč?
Za vprašanja v zvezi z vračili in vračili nas kontaktirajte na dejan@legionar.si.