On-line treningi  

Treniraj ONLINE. Zakaj? Beri dalje prosim…

Kot si opazil(a), ali pa morda ne, smo te na facebooku “zasuli” s treningi….Boš ČAKAL(A) da bo KONEC “CORONE” ali boš vzel(a) stvar v SVOJE ROKE in spet začel(a) trenirati?

 

V štartu smo imeli pripravljene treninge za obdobje 3 tednov; da boš vzdrževal(a) preko zime pridobljeno kondicijo in moč. Kot vidiš, zadeva se še ne umirja.

 

Razmere so nas spravile v pogon, da ZATE pripravimo sistematizirane treninge. To pomeni, da niso treningi posneti in objavljeni kar tako…ampak da smo naredili celotno sistematizacijo, ki te bo preko treningov peljala do rezultata.

Verjamem, da si spoznal(a), da ne želiš več čakati, kdaj se bodo odprla vrata gyma. Ja, vemo, tudi nam je ljubše, če prideš v gym na trening.. Vendar, dejmo se prilagoditi vsi. Mi z načinom podajanja in ti s sprejemanjem informacij. Prepričani smo, da lahko dobro treniramo preko interneta. Vse, kar bomo potrebovali, so tvoje povratne informacije o opravljenih treningih in občutki, da jih bomo lahko sproti prilagajali. 

 Vse manj se gibamo, vse več sedimo, na žalost tudi vse več jemo. Prej, ko se boš zavedal(a), da kile letijo gor, da se moč izgublja, bolje bo zate!

Prišel je čas, ko moraš po svojih najboljših močeh poskrbeti, da se boš dovolj gibal(a), da boš vzdrževal(a) svoj imunski sistem, poskrbel(a) za dobro počutje.

Veliko vas je tudi, ki delate od doma ali sploh ne delate v tem trenutku. Za vas je še toliko bolj pomembno gibanje.

Online treningi + 30 dnevni izziv ti bo dovolj za vse zgoraj našteto. Ne odlašaj, začni že danes.

 

PROGRAM Online trenerstvo je zasnovan tako, da te varno pripelje do cilja. Obenem bomo na voljo, da nam zastaviš vprašanja in podaš povratne informacije, da te lahko pravilno usmerjamo.

 

TRENINGI SO SISTEMATIZIRANI IN CILJNO USMERJENI.

Kako se da doma narediti kvaliteten trening, boš videl(a) v naših videih. Trenerji te bomo vodili od začetka do konca in ti s tem tudi sproti kazali pravilno izvedbo vaj. Namen tega, da si še vedno povezan(a) z nami in da ti pokažemo pot do zastavljenega cilja.

Za treninge in izzive ne potrebuješ nobenega rekvizita.

 

VODENI TRENINGI: 

brez rekvizitov, trener vodi in dela
Čas trajanja: 40-50 minut
Termin: ponedeljek, sreda, petek
BONUS trening nedelja
Posnetek ostane v skupini in ga lahko kasneje pogledaš in narediš trening.
30 dnevni IZZIVI vsak dan (15 – 30 min)

 

Kaj potrebuješ pri BONUS TRENINGIH:

  • Ročko (utež)
  • Elastični trak
  • Elastično zanko
  • Kolut
  • Klopca, stol ali postelja
  • Blazina

VRSTE PROGRAMOV:

Program povečanje splošne vzdržljivosti v moči

Pri tem programu poleg cardio vadbe razvijaš splošno mišično vzdržljivost. To pomeni, da izboljšuješ mišični tonus, povečuješ njihovo vzdržljivost ter preprečuješ možnost poškodb. Poleg tega ti bo telesna moč omogočala, da boš pri vseh vzdržljivostnih športih zmogel(a) več prav zaradi mišične vzdržljivosti.

 

Program povečanja splošne moči in mobilnosti

Pri tem programu boš odpravil(a) vse morebitne bolečine in zatege v sklepih. Izboljšal(a) boš telesno držo ter odpravil(a) zavore pri gibljivosti. Splošna moč ti bo omogočala, da boš bolj vitalen(a), fleksibilen(a) in zmožen(a) za premagovanje vsakodnevnega napora.

 

Program povečanje mišičnega tonusa in mišične moči

Pri tem programu boš povečal(a) mišični tonus. Sistematsko boš postopoma napredoval(a) v moči in začutil(a) povečanje gostote mišic. To ti bo omogočalo večjo splošno moč, kar se bo poznalo pri vsakodnevnih naporih, opravkih ter pri različnih športih. 
 

Zate imamo prav posebne izzive, ki so prilagojeni in usmerjeni k določenemu cilju.

Če želiš izboljšati določen del telesa, da boš s tem lažje sodeloval(a) v glavnih treningih, je zate primeren 30 dnevni izziv.

 

 

30 DNEVNI IZZIV

brez rekvizitov, trener vodi in dela
Čas trajanja: 15-30 minut
Termin: vsak dan ob 9.00 in 17.00 (v FB skupini: LegionarGym ONLINE trenerstvo)

Posnetek ostane v skupini in ga lahko kasneje pogledaš in narediš trening. Prav tako si boš izziv lahko prilagodil(a) v mapi na spletni strain.

Ti izzivi so namenjeni rednemu 30 dnevnemu sodelovanju za izboljšanje ter krepitvi:

  • jedra,
  • nog,
  • ramenskega obroča
  • zadnjice

 

Uporabljaš jih lahko:

➡pri jutranji rutini,
kadarkoli v svojem dnevu,
➡ po glavnem delu treninga, kot dodatek,
zvečer, ko zaključite svoj naporen delavnik.

 

Si za? Da se prilagodiš “situaciji” in treniraš po svojih najboljših močeh in s tem poskrbiš zase?⬇

 

Vse to lahko dobiš TUKAJ.

 

S trenerji ti obljubimo, da bomo dali maksimalno od sebe, da ti GYM pričaramo v tvoje stanovanje.

Ok, morda bo manjkala kaka utež, rokavice ali pa kettel 😉

Gremo migat?

Izjave zadovoljnih strank  

Urnik  

Urnik vadbe je narejen in namenjen FB skupini: 
kjer vadbe potekajo tudi v živo in se treningi objavljano v dogovorjenih urah. Na spletni strani pa boš našev vse treninge po mapah in v zaporedju. Smiselno zaporedje je sistemsko zastavljeno tako, da te bo postopoma vodilo k tvojemu cilju in posledično napredku, ki si si ga zastavil.

 

 

Cenik  

Zagotovite si neomejen dostop do vseh programov treninga. V program so 3 različni sistematizirano pripravljeni treningi, BONUS trening z dodatki ter 4 različni ciljno usmerjeni 30 dnevni izzivi, kjer boste lahko okrepili tisti del telesa, na katerega se boste osredotočili.  

Kako začeti

Tvoj prvi korak je, da se registriraš kot nov uporabnik.

Na email boš prejel(a) navodila o uporabi spletne telovadnice in podatke za plačilo.

 

Bi želel(a) preizkusiti 7 dni BREZPLAČNO?

Vabimo te, da se registriraš kot nov uporabnik.

Na email boš prejel(a) navodila o uporabi spletne telovadnice.

V sistemu boš potrjen(a) v 24ih urah.

Dostop ti bo omogočal 7 dni brezplačnega testiranja treningov in izzivov.

Pogosta vprašanja 

VSEBINA PROGRAMOV

Kaj s programi pridobim?

Razvoj telesnih sposobnosti in boljšo telesno pripravo. Prav tako pa so programi razdeljeno glede ciljev. Odpravo maščobe in splošno kondicijo. Mišični tonus ali izboljšanje mobilnosti ter gibljivosti.

Kako so programi zasnovani?

Programi so sistematsko zasnovani v 3 mesečnem programu in razdeljeno po sklopih. Tako te vsak program vodi od začetka do konca pod vodstvom trenerjev, da boš lahko sledil(a). Tako bo vadba varna in zabavna obenem.

Kaj pomeni 30 dnevni izziv?

Izzivi so namenjeni spremembi dnevne rutine. To so krajši treningi, ki omogočajo krepitev določenega dela telesa, hkrati pa ti omogoča, da se vsakodnevno navadiš gibanja.

Kaj potrebujem za ONLINE treninge?
  • Internetni dostop
  • Laptop, tablico ali telefon
Kaj pa če to ni zame?

Imaš možnost, da programe poizkusiš in če ne boš opazil(a) rezultatov, enostavno prekineš dostop.

Kaj če nisem dovolj gibljiv(a)?

Vsak od programov vsebuje v prvem delu treninga ogrevanje za razvoj mobilnosti sklepov in gibljivosti telesa. Zato boš že samo s tem lahko omogočal(a) sebi boljšo gibljivost in s tem sposobnost za aktiven trening.

Kako pogosto delam treninge?

Treningi so zasnovani za 3 x tedensko, vendar jih lahko delaš vsak dan v kolikor delaš več programov oziroma kombiniraš z izzivi za dnevno rutino. 

TEŽAVNOST TRENINGOV

Kaj če bo zame pretežko?

Trenerji vedno poudarjajo, da če je morda vaja pretežka ali celoten trening, si enostavno prilagodiš in narediš manj ponovitev ali skrajšaš časovni interval. Vsak dela po svojih zmožnostih in prav to je čar vadbe, ker napredek opaziš pri sebi. 

Kaj če mi bo vadba prelahka?

V tem primeru vzameš za večje breme vzameš rekvizit, ki ga imaš pri sebi in ta trening delaš pod večjim bremenom ali z večjo intenzivnostjo. 

Kako vem, da treningi ne bodo preveč naporni?

Vsak trening je zasnovan tako, da lahko vsakdo prilagodi trening sebi. To pomeni, da zmanjša število ponovitev ali časovni interval. V kolikor je potrebno pa tudi čas počitka med vajami. Trening delaš po svojih zmogljivostih. 

Kaj pa, če ne morem narediti celotnega treninga?

Nič zato. Oziraj se na sebe in delaj po svojih telesnih zmogljivostih. Treningi so shranjeni in lahko kadarkoli pogledaš trening za nazaj in ga narediš kasneje, ko bo forma pravšnja. 

Ali si lahko sam stopnjujem težavnost treningov?

Vsak trening lahko še dodatno okrepiš z dodatno serijo ali večimi ponovitvami. Pri intervalih si lahko podaljšaš časovni interval aktivnosti in tudi tam dodaš še serijo. Možnost stopnjevanja je tudi z dodatnim bremenom (uteži, ketlebell ali domača bremena, kot so nahrbtnik, plastenke, idr.) Tako bo trening potekal pod obremenitvjo in težavnost bo večja. 

REKVIZITI

Ali potrebujem rekvizite?

Večina treningov je sestavljenih brez rekvizitov. V določenih primerih pa plastenke vode, nahrbtnik, brisačo. S temi rekviziti boste lahko naredili marsikatero vajo. 

Katere rekvizite potrebujem?

Večino treningov je narejenih brez rekvizitov oz s takšnimi, ki jih najdeš doma. V kolikor razmišljaš o dolgoročnem treniranju doma, se ti splača razmisliti o nakupu dveh ročk, elastično zanko in elastični trak. Morda pa tudi kettlebell srednje teže.

V prvi fazi si lahko pomagaš z domačimi rekviziti:

  • palica (metla) 
  • 2x utež oz. ročka (2 plastenki napolnjeni z vodo)
  • Daljša brisača
  • Brisača oz neka podloga za na tla
  • Rjuha
  • Stol ali klop
Kje kupim rekvizite za online trening?

Rekvizite prodajajo številne spletne strani ali trgovine s športno opremo. Te trgovine imajo tudi dostavo in rekvizite dobiš kar na dom. 

Kaj pa, če rekvizitov nimam?

Nič zato.Razen bonus treningov so treningi sestavljeni in zasnovani, da jih lahko delaš brez športnih rekvizitov. Uporabiš lahko le pripomočke, ki jih ima vsak doma. 

POLNI NEOMEJEN DOSTOP

Registriraj se 

30 dnevni izziv

Registriraj se 

Že registriran 

Prijavi se